19. oktober 2010

Mandage - er som at bestige Mount Everest i stilletter

Det er på mandage:
 - at mine strømpebukser løber - før jeg er kommet ordentligt igang med dagen.
 - at kaffemaskinen er gået i stykker... hele formiddagen.
 - at jeg fortryder jeg ikke investerede weekenden i at indhente ugens manglende søvn.
 - at min chef starter dagen med at give en skideballe.
 - at det regner... velogmærke når man skal hjem. Bare liiiige den halve time det tager på cyklen.
 - at der er allerlængst til næste weekend
 - at jeg sværger at indhente fortabt søvn, købe tykkere strømpebukser, blive mere tykhudet og bedre til at håndtere kritik med et smil og et nik, at stoppe min kaffeafhængighed og i det hele taget blive et bedre menneske...

Det er på mandage at det føles som at bestige Mount Everest i stiletter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar